Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Un home britànic, resident a Mallorca, va ser la primera persona diagnosticada amb Covid-19 a les Illes
EFE/Yander Zamora
67
Mallorca i Menorca ja tenen una incidència acumulada a inferior als 250 casos
Just avui fa un any del primer cas de covid-19 a les Balears. Dia 7 de febrer de 2020 us n’informàvem aquí a IB3 del primer cas sospitós a Mallorca. Des d’aleshores, no hem aturat.
El coronavirus ha arribat a totes les illes, i amb moments molt complicats als hospitals que, dia a dia, us hem anat mostrant i on avui també hi serem en directe perquè ha augmentat la pressió en alguns centres sanitaris.
Durant les darreres 24 hores s’han registrat 136 casos positius, és la xifra més baixa des de novembre. Però cada illa evoluciona d’una manera diferent i la pandèmia es tradueix a Balears en xifres molt elevades. Més de 53.800 persones han patit ja la malaltia i el virus ha provocat la mort d’al manco 628 persones. I deim al manco perquè avui la conselleria de Salut encara no ha actualitzat aquestes dades.
Unes xifres que probablement pocs imaginaven quan es va presentar a l’hospital de Son Espases el primer pacient contagiat. Un home britànic, resident a Mallorca, que s’havia contagiat a una estació d’esquí dels Alps Francesos. Hem parlat amb el metge que el va atendre. Avui reconeix que la malaltia va agafar tothom desprevingut.
El resum d’un any de coronavirus a les Balears
Gómez: “Amb cadascuna de les morts, una sempre pensa si s’hi podria haver fet res més”
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut