“El consentiment també és positiu. Vol dir: ‘Sí, vull’. Voler… follar. I follar mola!”. Així de directa comença Ann Perelló la representació de ‘Sí Sí Sí’, una obra sobre el consentiment que és positiva des del primer moment.
“És una intenció d’apropar-nos a aquest tema complicat i de molta actualitat sense voler entrar en culpabilitzar, sinó en trobar-nos, acceptar que això passa i veure què fem i parlar de l’acompanyament”, explica l’actriu.
Perelló protagonitza aquesta obra per a joves i grans que, a través de dues històries, parla sense pèls a la llengua del consentiment. La intenció és fer reflexionar el públic: “En un moment en què les xarxes ens polaritzen tant i on no hi ha conversa ni diàleg, el teatre pot ser un lloc en què ens puguem retrobar i parlar d’aquests temes que ens són difícils”
L’obra combina la ficció, els testimonis de joves (un grup d’adolescents de l’Institut Antoni Maura de Palma ha participat de l’audiovisual que s’intercala al llarg de l’obra) i la interacció amb el públic.
Dirigida per Joan Arqué i escrita per les neozelandeses Eleanor Bishop i Karin McCracken, ‘Sí Sí Sí’ s’ha estrenat en diversos països arreu del món. Es tracta d’una coproducció del Teatre Principal de Palma amb el Teatre de l’Aurora d’Igualada i serà de divendres 8 de març a diumenge 10 a la Sala Petita del Principal.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros