Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Un projecte en què l'essència folklòrica s'expandeix mitjançant l'electrònica
La cantant i compositora maonesa Anna Ferrer ha presentat el seu segon disc KRÖNIA, publicat fa poc més d’un any, al Teatre Principal de Maó. Prevista inicialment a l’agost, Ferrer va haver de suspendre l’actuació per la pandèmia. Ara l’artista ha brindat als seus conciutadans un projecte en què l’essència folklòrica s’expandeix mitjançant l’electrònica i aborda una temàtica més existencialista.
La gira de KRÖNIA va arrencar a Barcelona abans de la pandèmia. Amb la represa, Ferrer també té previst actuar a Mallorca.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors