Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Tres dones expliquen les seves experiències a sectors on representen la minoria o, fins i tot, són les úniques a les Pitiüses
Maria Marí és l’única dona maquinista a les Pitiüses. Du retroexcavadores des de fa set anys, quan les va canviar pel taxi. Els seus germans també s’hi dediquen i ella, des de ben jove, ja volia treballar amb maquinària pesant.
Anna Ward només coneix unes altres dues mecàniques que facin feina a Eivissa. La seva família la va animar des del principi a fer allò que li agradàs i aquest suport ha estat fonamental per a ella. Assegura, però, que en moltes ocasions la qüestionen i que, fins i tot, li han recomanat que es dediqui a una altra cosa, “més adient per a una dona”.
Quan Micaela Tur, pilot de cotxes de competició, va començar a competir tenia 15 anys i era l’única al·lota.
Totes tres voldrien que més dones es dedicassin als seus sectors dominats majoritàriament per homes i les animen a intentar-ho.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals