Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L' escriptora considera que escriure és l'acte polític polític més important que pot fer
Amb la seva primera novel·la, ‘Les armuà vid’, Annie Ernaux va descriure el seu ascens cultural i anuncià l’inici de la seva obra sociològica i feminista. Ernaux considera que escriure és l’acte polític polític més important que pot fer. 45 anys de trajectòria d’una dona compromesa amb la lluita feminista, però, alerta: encara queda molt per fer.
Dona suport al moviment Armilles grogues i critica que s’han creat prejudicis contra ells només perquè és un moviment nascut des de la base.
Ernaux defensa que allò important és que l’escriptor o l’escriptora expliqui la seva època als seus coetanis.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat