Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
L'entrenador de l'Eivissa es mostra crític amb l'equip després d'encaixar contra el Leganés la cinquena derrota consecutiva, la segona des de la seva arribada a l'illa
L’entrenador de la UD Eivissa, Juan Antonio Anquela, es mostra molt crític després de perdre per 0-2 contra el Leganés a Can Misses. És la cinquena derrota seguida de l’equip, la segona des de la seva arribada a la banqueta. “No podem esperar a anar perdent per donar el nivell”, explica un tècnic insatisfet amb el rendiment de l’equip. Feim malament coses que no ens podem permetre fer malament, argumenta Anquela.
Cinc derrotes consecutives són “una barbaritat” però confia a canviar la trajectòria a partir del fet de reconèixer el problema. “A Segona Divisió s’ha de competir, s’ha de ser equip de Segona Divisió. Nosaltres som blans, feim regals… i així mai podrem guanyar”, explica Anquela.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta