Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Un any després d'assumir-ne el càrrec, Francesc Antich assegura que la seguretat jurídica és una de les seves obsessions
Tenim una pressió molt forta perquè es maneja molts de doblers, a dins el que són les concessions, i per tant moltes vegades això acaba en litigiositat. Les pressions i els interessos econòmics són un dels principals entrebancs que ha trobat Francesc Antich, un any després d’assumir la presidència de l’Autoritat Portuària de Balers. Una institució sota sospita a causa d’un presumpte cas de corrupció que s’enfronta també, al repte climàtic.
Va acceptar el càrrec perquè la presidenta Armengol li ho demanà després de la detenció i dimissió de l’anterior responsable, Joan Gual de Torrella, per un cas de presumpta corrupció. Un any després, Francesc Antich fa balanç al capdavant d’una institució al punt de mira dels investigadors.
Reconeix que la manca de personal posa pals a les rodes a la seguretat jurídica, una de les seves obsessions.
Els nous temps que també plantegen un repte climàtic, amb l’arribada massiva de creuers als ports balears com a bessó del debat. Antich assegura que fa feina conjunta amb el Govern de les Illes per un nou model.
De moment, segons explica, ja hi ha en marxa la creació d’estacions marítimes autosuficients, la instal·lació de connexions elèctriques als ports destinades als vaixells o la renovació de l’enllumenat, entre d’altres mesures.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar