Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'acusa d'elaborar un concurs a mida pel servei de platges entre 2013 i 2014
Biel Tauler, mentre era batle, al seu despatx de l'ajuntament de Felanitx
788La Fiscalia Anticorrupció demana 2 anys de presó i 20 d’inhabilitació per l’exbatle de Felanitx del Partit Popular, Biel Tauler, per la concessió irregular dels serveis de platges. Segons l’escrit d’acusació, l’exbatle, un exregidor i dos funcionaris municipals feren un concurs a mida per beneficiar un empresari.
La fiscalia acusa Tauler, qui va ser batle de Felanitx entre 2008 i 2015, dels presumptes delictes de prevaricació i frau a l’administració. Segons l’escrit que firma el fiscal anticorrupció Joan Carrau, Tauler, juntament amb el regidor de platges i dos funcionaris municipals dissenyà entre 2013 i 2014 un concurs a mida per beneficiar l’empresari Miguel Adrover Rigo amb la concessió per explotar el servei de platges del municipi durant 4 anys, prorrogables.
Segons Carrau, primer encarregaren a una persona propera a l’empresari la redacció de les bases per afavorir-lo. Després, li avançaren els criteris que es tindrien en compte abans que es publiquessin perquè tengués avantatge. També, diu l’escrit de fiscalia, reduïren al màxim els terminis per presentar ofertes i així perjudicar altres licitadors i feren servir una valoració irregular per beneficiar l’empresari. Per a aquest, el fiscal demana 4 anys de presó per frau i ús d’informació secreta. A més, també sol·licita que l’inhabilitin durant 12,5 anys per obtenir subvencions i ajudes públiques i contactar amb l’administració.
Entre els 7 acusats hi ha el secretari i l’enginyer municipals i també un treballador de l’empresa beneficiada, a qui acusen d’estavellar un tot terreny contra una de les empreses competidores per intimidar-los.
L’exbatle de Felanitx, Biel Tauler, NO ha volgut fer declaracions a IB3Notícies.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca