Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

El misser de González ha presentat un recurs contra el seu ingrés a presó
El Fiscal General de l’Estat ha anunciat aquest dimecres la renovació de la plaça del fiscal del cas Lezo, Carlos Yáñez.
Això, després que hagin aparegut informacions sobre la intenció del fiscal anticorrupció, Manuel Moix, d’apartar-lo del cas. Yañez ha estat el fiscal que va invocar la Junta de Fiscals després que Moix intentàs frenar un dels escorcolls de l’operació que investiga la presumpta trama de corrupció encapçalada per Ignacio González.
Aquest dimecres l’advocat de l’expresident de la comunitat de Madrid, Ignacio González, en presó des de divendres passat, ha dit que el seu client està tranquil. El misser ha presentat, aquest mateix dimecres, un recurs contra el seu ingrés a presó.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys