Desarticulada la major xarxa criminal de tràfic de drogues a Menorca
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
El misser de González ha presentat un recurs contra el seu ingrés a presó
El Fiscal General de l’Estat ha anunciat aquest dimecres la renovació de la plaça del fiscal del cas Lezo, Carlos Yáñez.
Això, després que hagin aparegut informacions sobre la intenció del fiscal anticorrupció, Manuel Moix, d’apartar-lo del cas. Yañez ha estat el fiscal que va invocar la Junta de Fiscals després que Moix intentàs frenar un dels escorcolls de l’operació que investiga la presumpta trama de corrupció encapçalada per Ignacio González.
Aquest dimecres l’advocat de l’expresident de la comunitat de Madrid, Ignacio González, en presó des de divendres passat, ha dit que el seu client està tranquil. El misser ha presentat, aquest mateix dimecres, un recurs contra el seu ingrés a presó.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor