Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Així ho exposa en un informe intern que ha remès a la Fiscalia General de l'Estat
La Fiscalia Anticorrupció es posiciona en contra de la petició d’investigar en el Suprem el vicepresident segon del Govern i líder de Podem, Pablo Iglesias, en l’anomenat cas Dina. Així ho exposa en un informe intern que ha remès a la Fiscalia General de l’Estat perquè es tengui en compte a l’hora de fer-ne l’informe definitiu.
La Fiscalia del Suprem va sol·licitar aquest escrit per haver estat Anticorrupció qui va dur aquest cas des del seu origen.
Anticorrupció mostra la seva disconformitat amb el dictamen de García Castellón i reitera que la revelació de secrets decau amb el perdó de la presumpta agreujada, que ella mateixa va formular en una carta remesa al jutge del cas.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya