Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Més de 320.000 persones han visitat les diferents exposicions de la passada temporada 2017/18
El Caixafòrum de Palma ha tancat la passada temporada 2017/18 amb més de 328.854 persones que han visitat un total de sis exposicions i 902 activitats. Uns visitants que, segons l’entitat, s’emporten una experiència de qualitat i que Caixafòrum ho vol continuar potenciant.
El British Museum oferirà diversos projectes en la propera temporada que comença a l’octubre. L’antiga Grècia arribarà al desembre al Caixafòrum Palma amb obres mestres de la famosa col·lecció del museu londinenc i que en surten per primera vegada.
També descobrirem les històries i les anècdotes que s’amaguen darrere l’art de Disney. El gegant de l’animació a occident presenta una col·lecció acurada pels mateixos estudis, però que el Caixafòrum ha pogut modificar l’exposició per contar-la d’una altra manera. Haurem d’esperar fins al maig per veure-ho.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció