Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
Això permetrà detectar nous positius i tallar les cadenes de transmissió
Amb les festes de Setmana Santa i els moviments entre illes, a Formentera volen intentar controlar un possible repunt de nous casos. Per això, a l’Hospital s’ha posat en marxa un dispositiu per fer proves d’antígens.
Aquest dispositiu està en marxa des del passat diumenge dia 4 i es mantindrà fins a l’11 d’abril aquí a l’Hospital de Formentera. Els residents que, durant aquesta Setmana Santa hagin viatjat entre les illes i hagin passat més de 72 hores fora de Formentera, poden realitzar-se aquest test d’antígens. Serà sempre voluntari.
Per facilitar el tràmit als viatgers, des del passat diumenge al port d’Eivissa es realitzen enquestes a tots els qui agafen la barca cap a Formentera i si compleixen amb els requisits que comentaven, s’encarreguen de concertar una cita a l’Hospital de Formentera.
Això permetrà detectar nous positius i tallar les cadenes de transmissió
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit