Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El recinte serà cedit gratuïtament a l'Ajuntament d'Alaior i el camí passarà a formar part de la xarxa municipal
L’any 2000 el Ministeri de Defensa va deixar d’utilitzar les bateries militars des Polvorí que tenen aproximadament 55.000 metres quadrats. Estan totalment abandonades i s’han convertit en un abocador incontrolat.
La cessió es farà l’any que ve i suposarà també que el camí del Barranc d’en Rellotge passarà a la xarxa local de camins. L’Ajuntament d’Alaior, tot i que tindrà en compte altres possibles usos, considera que és una ubicació idònia per fer-hi una instal·lació per als joves.
Aquest vell polvorí es va començar a construir durant la Guerra Civil. El Ministeri de Defensa ja ha enviat a l’Ajuntament d’Alaior un primer esborrany per a la cessió que es farà a canvi del seu manteniment, conservació i custòdia.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata