Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Es tracta del tercer aspirant, després de l’anunci fet la setmana passada per Joan Carrasco i Juana Mari Pons Torres
Antoni Camps s’ha oferit per liderar la unió de les candidatures del Partit Popular a Ciutadella. El diputat autonòmic popular també optarà a presidir el PP de Ciutadella. Camps és el tercer aspirant, després de l’anunci fet la setmana passada per Joan Carrasco i Juana Mari Pons Torres. Es presenta com el candidat que pot unir el partit i ja ha demanat als altres aspirants, enfrontats entre ells, que s’adhereixin al seu projecte.
Sosté que el PP a Ciutadella està en declivi i que necessita ser més agressiu per tornar a ser decisiu al Consistori. Per això apel.la a l’ala dura del partit per mirar de recuperar el terreny perdut els últims anys. Assegura que si ell acaba presidint la formació, serà el malson de la batlessa, Joana Gomila. Camps va recolzar la candidatura de Jose Ramon Bauzà, que precisament, va imposar-se al municipi de ponent.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys