Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Qui va ser el primer president de l'entitat ha criticat les paraules de l'organitzadora del Palma Pride Week: "Desconeix la realitat de Mallorca"
L’entitat Ben Amics ha criticat les polèmiques declaracions de l’organitzadora de la Palma Pride Week i lamenta que des de la Regidoria que dirigeix Sonia Vivas no hagi comptat amb elles des d’un primer moment per coorganitzar aquest esdeveniment. El que sí que ha organitzat i convocat Ben Amics és la manifestació de l’Orgull, el pròxim dimarts 28.
Va ser el 1994 que va néixer aquesta entitat per combatre la discriminació legal i social del col·lectiu LGTBI. Qui en va ser el seu primer president, Antoni Esteva, també ha criticat les paraules de Kristin Hansen: “Estan fetes des del desconeixement absolut de Mallorca”. Esteva, que és de Sineu, ha explicat que des de fa 50 anys que viu al seu poble una parella de lesbianes i són “totalment normalitzades dins del poble” tot i que reconeix que en aquella època no se’n parlava de la comunitat LGTBI i que “per tant, d’allò que no es parla, no existeix”.
Esteva també lamenta la “mercantilització” de l’Orgull que se’n promou en esdeveniments com el Palma Pride Week. A més, critica que l’Ajuntament ha volgut “apropiar-se” de l’Orgull i que la feina de les administracions públiques és “col·laborar sempre amb les entitats”.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits