Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Qui va ser el primer president de l'entitat ha criticat les paraules de l'organitzadora del Palma Pride Week: "Desconeix la realitat de Mallorca"
L’entitat Ben Amics ha criticat les polèmiques declaracions de l’organitzadora de la Palma Pride Week i lamenta que des de la Regidoria que dirigeix Sonia Vivas no hagi comptat amb elles des d’un primer moment per coorganitzar aquest esdeveniment. El que sí que ha organitzat i convocat Ben Amics és la manifestació de l’Orgull, el pròxim dimarts 28.
Va ser el 1994 que va néixer aquesta entitat per combatre la discriminació legal i social del col·lectiu LGTBI. Qui en va ser el seu primer president, Antoni Esteva, també ha criticat les paraules de Kristin Hansen: “Estan fetes des del desconeixement absolut de Mallorca”. Esteva, que és de Sineu, ha explicat que des de fa 50 anys que viu al seu poble una parella de lesbianes i són “totalment normalitzades dins del poble” tot i que reconeix que en aquella època no se’n parlava de la comunitat LGTBI i que “per tant, d’allò que no es parla, no existeix”.
Esteva també lamenta la “mercantilització” de l’Orgull que se’n promou en esdeveniments com el Palma Pride Week. A més, critica que l’Ajuntament ha volgut “apropiar-se” de l’Orgull i que la feina de les administracions públiques és “col·laborar sempre amb les entitats”.

La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears