Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Carmen Planas i Josep Lluís Aguiló en seran els vicepresidents
Antoni Mercant ha estat elegit president de la Cambra de Comerç de Mallorca. La seva candidatura s’ha imposat per 18 vots a 14 a la de Bartomeu Bestard, director general d’Alcudiamar.
Mercant és el delegat d’Acciona Transmediterranea i president del consell d’administració dels estibadors del Port de Palma.
En aquest nou òrgan executiu de la Cambra, l’acompanyaran la presidenta de la CAEB, Carmen Planas, elegida vicepresidenta primera, i el conseller delegat d’Hiper Manacor, Josep Lluís Aguiló, que serà el vicepresident segon.
El Govern de les Balears demana suport a la Cambra per seguir negociant el Règim Especial de Balears. Mercant diu que, a més, demanaran a Brussel·les un IVA reduït.
També demana una millor gestió a les administracions. No hi ha saturació turística, diu.
Feia vuit anys que no se celebraven eleccions a la Cambra de Comerç. Comença una nova etapa en què es farà feina, sobretot, per a la internacionalització de les empreses.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions