Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El manacorí, resident a Suïssa, compta amb més de 250 títols registrats
El compositor mallorquí Antoni Parera Fons ja té a les mans el Premi Nacional de Música 2016.
El guardó li va ser lliurat dimecres a Conca, en un acte presidit pels reis. El manacorí, resident a Suïssa, compta amb més de 250 títols registrats. Una de les seves darreres obres és l’òpera Maria Moliner, que ja vàrem poder veure a Palma aquesta passada primavera.
Parera Fons ha compost per a intèrprets de la talla de Montserrat Caballé i Josep Carreras. I sobre textos d’autors com Jaime Gil de Biedma, Manuel Vázquez Montalbán, Pedro Salinas o Gabriel Janer Manila.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç