Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El certamen eivissenc es presenta a Madrid a l'Acadèmia d'Arts Cinematogràfiques
El festival Ibicine ha estat aquest dilluns protagonista a Madrid. La seu de l’Acadèmia de les Arts Cinematogràfiques ha acollit la presentació de la novena edició del festival.
L’actriu, directora de cinema, guionista i productora Antonia San Juan, rebrà el premi Astarté d’Honor Nacional 2026 del Festival de Cinema d’Eivissa.
L’esdeveniment ha congregat nombrosos professionals del cinema i la cultura, la fundadora i directora d’aquest festival, Helher Escribano, juntament amb el padrí vitalici del festival, Jon Plazaola, han anunciat que l’actriu, directora i productora, María Adánez, serà la padrina de la novena edició de l’Ibicine, i rebrà el Premi Astarté Trajectòria 2026.
L’organització d’Ibicine explica que els actors Juan López-Tagle i Nadia de Santiago lideraran el Campus de Cinema d’Eivissa que se celebrarà a l’illa entre el 8 i l’11 d’abril.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran