Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A 82 anys, aquesta dona manacorina tanca definitivament la botiga que ha regentat per més de mig segle a la Platja de Palma
Amb vuitanta-dos anys, Antònia Santandreu ha encetat una nova etapa de la seva vida, després de més de cinquanta anys regentant una botiga a primera línia de la Platja de Palma. Els seus fills, que la consideren un “exemple de vida” per la seva feina, esforç i constància, han organitzat una bunyolada amb xocolata oberta a tothom.
L’esdeveniment ha tingut lloc a la botiga Isabel i fins allà s’han apropat amics i antics treballadors de n’Antònia, que han volgut retre homenatge una dona que és “tot un referent” en aquest punt de Mallorca, tot i haver començat la seva trajectòria professional relacionada amb el turisme a Cala Millor.
Quatre locals
La botiga tancarà les portes definitivament el 30 de novembre. Allà, Antònia ha estat testimoni privilegiat dels canvis que el turisme ha tingut sobre l’illa. Ella ha estat una pionera i afirma que “des que era joveneta” tenia molt clar que volia ser emprenedora. “Jo tenia divuit anys i ja volia tenir un negoci, perquè començaven a venir turistes allà a Manacor”, ha explicat aquesta empresària, qui afegeix que sempre ha estat en el local de la botiga Isabel, però que “n’he tengut quatre a primera línia”.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació