Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'acte de lliurament s'ha celebrat aquest dilluns al Palau de la Música Catalana a Barcelona
L’escriptora Antònia Vicens ja ha rebut el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes a Barcelona. Òmnium Cultural li ha lliurat en un acte al Palau de la Música Catalana.
D’aquesta manera l’entitat distingeix l’escriptora de Santanyí per la solidesa de la seva trajectòria literària i pel seu compromís amb llengua catalana.
Antònia Vicens es va donar a conèixer l’any 1967, quan va guanyar el premi Sant Jordi amb la novel·la ’30 graus a l’ombra’. És la segona mallorquina que rep el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes, després de Maria Antònia Oliver, i la novena dona en els 54 anys d’història d’aquests premis.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins