X

Antònia Vicens rep el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes

L'acte de lliurament s'ha celebrat aquest dilluns al Palau de la Música Catalana a Barcelona

14/06/2022

Antònia Vicens rep el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes

179

L’escriptora Antònia Vicens ja ha rebut el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes a Barcelona. Òmnium Cultural li ha lliurat en un acte al Palau de la Música Catalana.

D’aquesta manera l’entitat distingeix l’escriptora de Santanyí per la solidesa de la seva trajectòria literària i pel seu compromís amb llengua catalana.

Antònia Vicens es va donar a conèixer l’any 1967, quan va guanyar el premi Sant Jordi amb la novel·la ’30 graus a l’ombra’. És la segona mallorquina que rep el Premi d’Honor de les Lletres Catalanes, després de Maria Antònia Oliver, i la novena dona en els 54 anys d’història d’aquests premis.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT

societat

Esfondrament mortal a Manacor

Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien

Esfondrament mortal a Manacor