Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El central mallorquinista ha analitzat la temporada i la seva situació futbolística
Falten 12 jornades per acabar la lliga i quedar a la màxima categoria del futbol espanyol; l’objectiu és no patir. El Mallorca és ara mateix onzè a la taula amb 32 punts. Això sí, no passa per la seva millor ratxa de resultats, només ha sumat 1 punt dels darrers 12. Després de l’aturada per seleccions, el Mallorca rep l’Osasuna. Un partit important, assegura el capità, per recuperar les bones sensacions.
Un duel en què Javier Aguirre ja tendrà disponible els internacionals. Entre ells, Kang-In Lee, un indiscutible a l’onze del tècnic mexicà. El que és una incògnita és si quedarà o no la pròxima temporada a l’illa. El sud-coreà ja va rebre ofertes al mercat d’hivern per partir. El capità també s’ha pronunciat sobre Íñigo Ruiz de Galarreta, que segons el diari “El Correo“, ja té tancat el seu acord amb l’Athletic Club.
Qui no es vol moure de l’illa és Antonio Raíllo. El central té contracte amb els vermells fins al 2024. El capità posa facilitats per continuar defensant la camiseta vermella.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"