El central encara no havia fet feina amb el companys perquè estava aïllat a causa de la Covid-19
157
Per primera vegada d’ençà que va començar la pretemporada, l’entrenador del Mallorca ha pogut comptar amb la presencia del defensa sobre la gespa de la ciutat esportiva. Ha estat en la sessió del divendres horabaixa quan Raíllo s’ha incorporat a la feina. S’ha perdut els 10 primers diez de pretemporada perquè estava aïllat per precaució. L’andalús havia tengut contacte amb un cas positiu de la Covid-19. Després de donar negatiu a les proves PCR que li han practicat, el central pot entrenar amb normalitat amb la resta de la plantilla.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Un obrer, de 58 anys, ha mort després de patir una parada cardiorespiratòria, segons apunten les primeres informacions
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa