Palma viu un Sant Jordi multitudinari amb llibres i roses com a protagonistes
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La resta de caps de cartell de Mallorca es mantenen
Antonio Salvá el pare de Diego Salvá, el guàrdia civil assassinat per la banda terrorista ETA a Calvià ocuparà el lloc de Malena Contestí com a candidat de Vox al Congrés. Fulgencio Coll era un altre dels candidats possibles, però finalment s’ha decidit mantenir-lo al capdavant del partit a Palma. És una de les poques cares que canvien respecte als anteriors comicis generals de dia 28 d’abril. La resta de caps de cartell de Mallorca es mantenen Pere Joan Pons pel PSIB-PSOE, Marga Prohens pel PP, Joan Mesquida de Ciutadans, Antonia Jover d’Unides Podem i Guillem Balboa per la coalició de Més i Esquerra.
A Menorca, Maite Torrent és la novetat. Ocuparà el tercer lloc de la llista del PP al Congrés, en substitució d’Analia Noval. I Aurora Herráiz tornarà a aspirar a l’acta de senadora, que l’abril va guanyar la socialista Carme García Querol. Al PSOE també repeteix Pau Morlà al Congrés. Igualment, Més per Menorca presentarà els mateixos noms: Eduard Riudavets al Senat i Patricia Font per a diputada. Podem, que donava suport a la candidatura unitària proposada per Esquerra de Menorca, encara no ha revelat els seus candidats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Milers de persones umplen els carrers en una jornada festiva que supera previsions i deixa un balanç molt positiu per a llibreters i floristes
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Una diada de Sant Jordi ben plena de públic a Eivissa i a Formentera