El Mallorca Palma Futsal jugarà les semifinals de la Copa del Rei contra els catalans
El Mallorca Palma Futsal jugarà les semifinals de la Copa del Rei contra el Barça. Així ho ha determinat el sorteig celebrat a Antequera.
No han tengut sort, una vegada més, els de Vadillo que s’enfrontaran al rival de més nivell que els podia tocar. Jugaran el primer d’abril a les dues i mitja a Antequera.
L’altra semifinal la disputen el Peníscola de Segona Divisió i el Cartagena. El tècnic Antonio Vadillo ha valorat el duel i assegura que l’equip té opcions de passar contra els catalans.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura