Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El Tribunal Balear de l'Esport ha declarat nul el procés electoral. Una vegada consituïda novament l'assamblea començarà de zero el tot el procés.
La Federació Balear de Muntanyisme i Escalada ha celebrat el 2020 el seu 50è aniversari. Tanmateix ha viscut un dels seus anys més convulsos.
Iniciat el calendari electoral, la candidatura encapçalada per Pere Joan March va demandar el procés per irregularitats de forma. Ara el Tribunal Balear de l’Esport els ha donat la raó.
Xisco Fanals, que ha format part de la darrera junta directiva com a vocal de Curses per Muntanya, és aspirant també a assumir-ne la presidència.
Com Pere Joan March, coincideix també en qui són els perjudicats.
La nul·litat del procés ha deixat enlaire projectes que estan començats.
Pere Joan March creu que això ve d’endarrer i que res té a veure amb la nul·litat del procés.
Consultat també sobre aquestes qüestions, Xisco Colom, president durant els darrers setze anys ha declinat fer declaracions.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari