Sóller tendrà a partir d’aquest curs una delegació de l’Escola Oficial d’Idiomes de Palma
S'hi oferiran els cursos dels nivells A2 i B1 d'anglès
Els sindicats volen que els empresaris facilitin la jubilació anticipada als 55 anys, que reconeguin les malalties professionals i facin efectius els contractes de relleu
Uns 4.000 transportistes de les Balears estan cridats a la vaga que començarà la setmana que ve. Volen exigir la jubilació anticipada als 55 anys. Les aturades inclouran mobilitzacions i pretenen aturar el flux de mercaderies als ports i aeroports de tot l’Estat.
El dilluns vinent començaran les aturades parcials. Són un total de 7 jornades de vaga que també afectaran les campanyes del Black Friday i de Nadal. Els sindicats volen que els empresaris facilitin la jubilació anticipada als 55 anys, que reconeguin les malalties professionals i facin efectius els contractes de relleu. Tot per evitar perills a les carreteres i fer atractiva la professió de transportista.
El pròxim dilluns, coincidint amb la primera de les jornades de vaga, es concentraran davant la Federació Balear de Transports per fer sentir les seves reivindicacions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hi oferiran els cursos dels nivells A2 i B1 d'anglès
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions