Les Balears registren l’arribada de 194 migrants entre dijous i aquest divendres
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
La monitora que li va donar el gelat ha estat condemnada a pagar una multa de 900 euros per homicidi per imprudència lleu
167
Condemnada a un any i mig de presó la responsable d’al·lèrgics del menjador de La Salle de Palma. Va ser jutjada per la mort de Naia, la nina de quatre anys que va morir al centre, al maig de 2019, per una reacció al·lèrgica, després de menjar un gelat. La jutgessa la condemna per un delicte d’homicidi per imprudència greu. En el cas de la monitora que li va donar el gelat ha estat condemnada a 900 euros de multa, per homicidi per imprudència lleu.
Al judici, celebrat a principis de mes, les dues acusades es varen culpar l’una a l’altra d’haver donat a la petita el gelat que la va matar. L’exresponsable d’alumnes al·lèrgics del centre va dir que tenia clar que la nina no podia prendre proteïna de llet i negava haver donat el gelat a la seva monitora. En canvi, la monitora de la petita la va contradir. Va insistir que va ser aquesta acusada qui li va donar el gelat per a l’alumna. És més, va recordar que li va demanar en dues ocasions si estava segura que la nina ho podia menjar i diu que aquesta altra acusada va respondre que no hi hauria problema. La monitora també va detallar que la menor només va fer una mossegada al sandwich. Diu que, tot d’una, es va queixar de mal de panxa i varen acudir a l’infermeria.
Ambdues varen ser jutjades per homicidi imprudent. La Fiscalia demanava per a elles penes de 2 anys de presó. I l’acusació particular en reclamava penes més altes: 4 anys de presó.
El pediatre sosté que la ingesta del gelat va ser “determinant” en la mort d’una nina a La Salle
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides