Protesten per exigir preservar els camins públics de Menorca
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L'entrada costa 2 euros i romandrà obert fins al 3 de gener
Un any més els nins i nines eivissencs gaudeixen de la multitud d’activitats que s’han preparat al Diverespai. Un esdeveniment infantil i juvenil que fins al proper dia 3 de gener acull el recinte firal de l’illa. Enguany, a més, tenen una pista de patinatge i una zona de concerts.
Els nens poden fer un munt d’activitats ben variades: pujar als castells inflables, participar en els tallers de cuina, maquillatge i circ, o fer esports… i s’ho passen d’allò més be.
Dues de les novetats són la instal·lació d’una pista de discopatinatge de 500 metres quadrats i la creació d’una zona de pop rock, on dos cops al dia es fan concerts. Els monitors tenen cura de què tot funcioni correctament.
Els pares estan encantats, perquè és una manera que els boixos facin activitats i no quedin tancats a casa durant les festes. L’entrada costa 2 euros i romandrà obert fins al 3 de gener.
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya