Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

La Policia Local ha estat l'encarregada d'acordonar la zona on ha arribat el cadàver del catxalot
El cadàver d’un catxalot ha aparegut aquest diumenge en aigües des Carnatge, davant la sorpresa dels ciutadans que es trobaven en aquest espai natural costaner.
El cadàver de l’animal ha estat vist per banyistes i embarcacions pròximes a la platja des Carnatge, situada entre el Coll d’en Rabassa i Can Pastilla, sobre les 12.30h d’aquesta jornada.
La Policia Local ha estat l’encarregada d’acordonar la zona on ha arribat el cadàver del catxalot, la cala de Son Caios, devora Can Pastilla.
Els tècnics del Palma Aquàrium, per part seva, han pres mostres de l’animal.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols