Enguany han aparegut una vintena de cadàvers a distints punts de la costa de les Balears
Fotografia de la platja de Llevant de Formentera. Foto Regina Mayans
749Aquest dilluns horabaixa ha aparegut un nou cos sense vida a la costa de Formentera. El cadàver ha estat localitzat a la zona de la platja de Llevant a les 19.45 h. És el segon que apareix en pocs dies a la costa de Formentera, el darrer va ser trobat el passat divendres a la zona de Migjorn, a la costa sud de l’illa. Segons ha pogut confirmar IB3, tot i que encara no s’ha pogut identificar cap dels dos cadàvers, en tots dos casos es tracta d’homes de mitjana edat i d’origen magrebí.
Aquest 2025, però, és especialment tràgic pel que fa a naufragis de migrants. Enguany, només a Formentera, han aparegut set cadàvers de persones que, suposadament, intentaven arribar de manera irregular a les Illes. De fet, al cementeri municipal es poden veure diversos nínxols de cossos sense identificar i en els quals es repeteix la inscripció “Mort a la mar, no identificat”. Sis nínxols de la zona més nova del cementeri tenen la mateixa inscripció, hi varia la data

Nínxol del cementeri de Formentera on estan enterrades les restes d’un migrant aparegut a la costa de l’illa enguany. Foto: XGTur
Segons el recompte d’IB3 a partir d’informacions facilitades per fonts oficials, enguany han aparegut una vintena de cossos de migrants a diversos punts de la costa de totes les Illes Balears: 10 a Mallorca, 2 a Menorca, 1 a Eivissa i 7 a Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal