L'Ajuntament de Sant Josep ja l'ha retirat
Avui matí ha aparegut un tauró mort a la costa de Port des Torrent, a Sant Josep de sa Talaia. L’ajuntament ha retirat l’animal després de valorar si se n’havien de prendre mostres. Al consistori recorden que si ens trobam amb un cas semblant, la varada d’un esqual, un cetaci o qualsevol altre animal marí s’ha de telefonar al 112 o a la Policia Local.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura