Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'animal es trobava malferit i els agents de Medi Ambient només han pogut certificar la mort i retirar-lo de l'aigua
Els vesins de Sant Antoni han descobert aquest dilluns dematí la presència d’un tauró a la platja del Caló des Moro. Era una tintorera d’1,5 metres, que estava malalta, que quan ha estat atesa finalment pels agents de Medi Ambient, ja només n’han pogut certificar la mort i retirar-la de l’aigua. Sembla que l’animal patia una ferida al cap. D’entrada, no semblava que hagués estat causada per cap activitat humana.
Al lloc s’hi han desplaçat Agents de Medi Ambient, la tècnica de Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Antoni, el coordinador municipal de Platges, efectius del Consorci de Recuperació de la Fauna de Balears (Cofib), així com la Policia Local, que ha precintat la zona.
Aquests animals quan estan malferits i, com a instint de protecció, s’acosten a la superfície per evitar un perill major, com els depredadors.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys