Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les tres han estat localitzades a Mallorca, una a la Colònia de Sant Jordi i dues a Calvià
En les darreres hores s’han localitzat tres exemplars de morenes mortes a Mallorca: un a la Colònia de Sant Jordi i dos més a la platja des Carregador, a Calvià, que se sumen a les prop de 70 que han aparegut a les Pitiüses en els darrers dies.
La Conselleria de Medi Ambient considera que els casos de Mallorca no estan relacionats amb els de les Pitiüses, on estan pendents dels resultats de les analítiques.
La gran quantitat de casos apareguts a Eivissa i Formentera fa preveure que es pugui tractar d’alguna malaltia ocasionada per algun virus o algun bacteri. La Conselleria descarta que sigui conseqüència dels vessaments. Aquest dimarts al migdia hi ha hagut una reunió a Eivissa per cercar les causes de les morts.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció