Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els escrits fan referència a la nina de 5 anys que va morir per una reacció alèrgica en menjar un gelat al menjador d'aquest centre escolar
La façana del col·legi de la Salle de Palma ha aparegut avui dematí coberta de pintades. Fan referència a la nina 5 cinc anys que el passat mes de maig va morir al menjador del centre a causa d’una reacció al·lèrgica quan va menjar un gelat al menjador.
Un fet que s’ha confirmat aquesta mateixa setmana en donar-se a conèixer l’informe del laboratori. Els resultats són ja en mans del jutjat número 7 de Palma, que s’encarrega del cas.
Els pares de la nina s’han personat en la causa com a acusació particular.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya