Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
És un moviment contrari a l'amnistia i Pedro Sánchez, i partidari de la cristianitat d'Espanya
127
La seu del PSOE de Ciutadella ha aparegut vandalitzada aquest diumenge. Es tracta de diverses pintades amb el símbol d’un grup d’ultradreta a les parets del local dels socialistes. Es tracta d’un grup, Noviembre Nacional, sorgit recentment arran de les protestes a Ferraz, en què el PSOE té la seva seu a Madrid. Són contraris a la llei d’amnistia que Pedro Sánchez ha pactat amb els partits independentistes catalans, molt crítics també amb la Policia i la monarquia i uns fervents defensors del cristianisme d’Espanya. Els vàndals també han tapat el logo del partit amb ferratines, en les quals es pot llegir ‘Catalunya és Espanya’. Els socialistes n’han condemnat els fets.
El passat 10 de juny també van aparèixer pintades a la seu del PP de Ciutadella a les quals es podia llegir la paraula ‘feixistes’. Els populars van presentar una denúncia per delicte d’odi.

L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors