Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Es desconeix si hi ha persones a bord
L'embarcació destrossada trobada a la zona de sa Síquia. / X. OLIVER
157Restes d’una embarcació d’excursions ha aparegut a Platja des Cavall d’en Borràs a Formentera i una altra ha aparegut destrossada a la zona de sa Síquia, a prop del port de la Savina. Segons confirmació de Capitania Marítima, l’embarcació primera es diu ‘Cormorán’. Una persona ha enregistrat la imatge de les restes a vorera de mar:
https://www.facebook.com/jhonatan.limasena/videos/2342267329149102/
Salvament Marítim ha confirmat que el vaixell es trobava fondejat a Cavall d’en Borràs i la tempesta d’ahir l’ha arrossegat fins a la costa. Es desconeix si hi ha alguna persona a bord.
[N’HI HAURÀ AMPLIACIÓ]
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat