Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Els investigadors han recordat a tota persona que localitzi algun fardell que n'ha d'avisar als telèfons 091, 062 o 112
Més de 50 fardells d’haixix han aparegut surant a la costa de Menorca.
Segons fonts de la investigació, la droga ha estat trobada a la platja de Son Saura, a Ciutadella i a Son Bou, a Alaior. La Policia Nacional i la Guàrdia Civil s’han fet càrrec de la investigació. Són 2.100 quilos d’haixix. La retirada dels fardells ha començat aquesta matinada. S’han localitzat 53 fardells a Son Saura, i 5 a Son Bou. L’operació continua oberta.
Els investigadors han recordat a tota persona que localitzi algun fardell que ha d’avisar de la seva troballa als telèfons 091, 062 o bé al 112. Perquè, quedar-se amb el mateix suposa la comissió d’un delicte.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals