Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es mantenen la resta d'exigències, com ara la de guardar la distància de seguretat i la utilització de mascaretes, i sobretot els mecanismes de neteja i desinfecció
Modificacions en el protocol de seguretat que ha de seguir el sector de la construcció. A partir d’ara, ja no serà obligatori que els treballadors facin jornada continuada. Se segueix considerant recomanable, però ja no és imperatiu.
D’aquesta manera, si les empreses ho consideren adient, els operaris podran fer unes hores de feina al matí, i completar la jornada a l’horabaixa.
Sí que es mantenen la resta d’exigències, com ara la de guardar la distància de seguretat i la utilització de mascaretes, i sobretot els mecanismes de neteja i desinfecció.
Es comencen a reincorporar a la feina els treballadors especialment sensibles a la COVID-19
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja