Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Aquesta és una petició feta per tots els partits de l'illa. El president d'APB diu que el fòrum per tractar-lo és el Consell de Navegació
El president d’Autoritat Portuària no durà el debat sobre el futur del port de la Savina al Consell d’Entitats. Diu que el fòrum en què s’ha de consensuar és el Consell de Navegació, que s’ha reunit avui. La proposta d’Autoritat Portuària de les Balears implica unificar la gestió del port de la Savina en una única concessió durant els pròxims entre 18 i 25 anys.
Tots els partits polítics de Formentera, Sa Unió, GxF i PSOE han demanat que posposi qualsevol decisió sobre el futur del port i que abans de prendre cap decisió, convoqui el Consell d’Entitats. Els partits polítics de Formentera pensen que la proposta d’Autoritat Portuària no solucionarà els problemes actuals del port.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural