Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El coordinador de Més exigeix retornar a una Palma Pride reivindicativa, no mercantilitzada "ni turistificada" com la presentada
183
El coordinador de Més per Mallorca, Lluís Apesteguia, “confia que hi hagi una decisió a començaments d’aquesta setmana”, sobre la celebració de la Palma Pride, la Setmana de l’Orgull, després de la polèmica per les declaracions de l’organitzadora, la fundadora d’Ella Global Community, Krsitin Hansen, i que l’han obligada a ella i a la regidora d’Igualtat, Sonia Vivas, a demanar disculpes públicament. Durant la presentació divendres passat dels actes, Hansen va declarar que eren “una oportunitat perquè anàs a Palma gent de la Part Forana, que no ha vist mai a una dona lesbiana”.
Apesteguia ha considerat que el Pacte de Govern de Cort, format per PSIB, Més i Podem, ha de “tractar aquesta qüestió. Aquests dies hi haurà les converses necessàries, però record que la regidora Sonia Vivas és de Podem i escau en aquest grup decidir de forma principal com solucionaran aquesta qüestió tan greu que tenim damunt la taula”, ha dit el coordinador de Més per Mallorca en una entrevista al programa Al Dia d’IB3 Ràdio. “Crec que el tema de la falta de respecte a la gent de la part forana és una estupidesa evident, però no deixa de ser anecdòtic dins una qüestió que és més profunda: el fet que es vulgui mercantilitzar i turistificar una jornada de lluita. Les esquerres hauríem d’estar als antípodes d’aquest plantejament”.
“No ens sentim còmodes ni estem d’acord amb l’esdeveniment que es promou”, ha reconegut el polític, qui ha considerat que, tot plegat, “és una falta de respecte cap als organitzadors tradicionals que han dut la bandera de la lluita dels drets LGTBI i que, per a nosaltres, són els autèntics referents de la lluita per la igualtat”. “Jo crec que veurem coses, decisions, a començaments d’aquesta setmana”, ha conclòs el responsable de Més, fent referència a les converses que duran a terme els membres del Pacte a l’Ajuntament per analitzar la situació, el futur de la jornada i el de la seva regidora responsable, Sonia Vivas.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
La majoria d'incidents han estat per risc de despreniments, amb 33 actuacions dels serveis d’Emergència, seguit de la caiguda d’elements urbans, amb un total de 29 incidències