Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
En aquests moments atenen 600 persones i les seves famílies
Apfem va néixer en 1995 per una necessitat que hi havia a l’illa d’Eivissa d’atendre persones amb problemes de salut mental i els seus familiars. Avui dia ja tenen dos seus i un centenar d’empleats i atenen 600 persones.
Van néixer ara fa trenta anys, però no va ser fins al 2017 que van aconseguir estabilitat econòmica gràcies als concerts socials amb el Consell i el Govern, segons explica Toñi Díaz, directora de l’Àrea de Salut Mental i Exclusió Social d’Apfem, una feina, diu Toñi, complicada però també molt gratificant.
Ara atenen uns 600 usuaris i els seus familiars. Usuaris que han trobat en Apfem una gran família.
L’entitat fa trenta anys que fa feina en les àrees de discapacitat intel·lectual i autisme, salut mental, exclusió social i també inserció laboral amb un centre oficial de feina.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals