Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
L'ajuntament espera que en els pròxims dies els barris de Can Fita i Can Mut puguin rebre aigua dessalinitzada
L’aplicació Takadú es va instal·lar fa 7 mesos. A Espanya, només trobam aquesta tecnologia a una regió d’Andalusia i a Sant Josep. La intenció és millorar el subministrament, la qualitat de l’aigua i reduir les fuites al municipi.
A través de sensors, Takadú va recopilant patrons de comportament i dades de la xarxa d’aigua.
D’altra banda, l’ajuntament espera que en els pròxims dies els barris de Can Fita i Can Mut puguin rebre aigua dessalinitzada del dipòsit de ses Eres, via d’entrada per a l’aigua procedent de Sant Rafel, on es concentra el cabal de les dessalinitzadores de Vila i Sant Antoni.
Aquest matí una tècnica de Sanitat ha recollit la darrera mostra d’aigua per comprovar que no hi ha contaminació. Quan es tingui el resultat de l’anàlisi, el subministrament començarà a arribar en qüestió de dies, segons ha assegurat el consistori.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora