Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

La filòsofa Adela Cortina va encunyar el mot fa vint anys per donar nom a 'una realitat social arrelada'
Aporofòbia: neologisme que dona nom a la por, el rebuig o l’aversió cap als pobres. Ha estat triat enguany com la paraula de l’any per la Fundació de l’Espanyol Urgent. Una paraula encunyada per la filòsofa espanyola Adela Cortina fa uns 20 anys per donar nom, explica, a una realitat social existent i molt arrelada.
En els darrers anys l’ha feta servir en alguns dels seus articles per parlar, per exemple, del rebuig cap als immigrants o refugiats, a qui diu que la gent no rebutja per racisme o xenofòbia, sinó per la seva condició econòmica.
Enguany, entre les candidates, també hi havia turismofòbia, odiador, somiador, bitcòin i trans. Així, Aporofòbia ja forma part d’una llista que conformen Escarni, selfie, refugiat i populisme.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
Necessiten més lloc que l'assignat per poder exhibir les barques restaurades