Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La filòsofa Adela Cortina va encunyar el mot fa vint anys per donar nom a 'una realitat social arrelada'
Aporofòbia: neologisme que dona nom a la por, el rebuig o l’aversió cap als pobres. Ha estat triat enguany com la paraula de l’any per la Fundació de l’Espanyol Urgent. Una paraula encunyada per la filòsofa espanyola Adela Cortina fa uns 20 anys per donar nom, explica, a una realitat social existent i molt arrelada.
En els darrers anys l’ha feta servir en alguns dels seus articles per parlar, per exemple, del rebuig cap als immigrants o refugiats, a qui diu que la gent no rebutja per racisme o xenofòbia, sinó per la seva condició econòmica.
Enguany, entre les candidates, també hi havia turismofòbia, odiador, somiador, bitcòin i trans. Així, Aporofòbia ja forma part d’una llista que conformen Escarni, selfie, refugiat i populisme.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació