Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

També la cal·ligrafia, que és molt més difícil, i la cultura atreuen empresaris que cerquen millors relacions amb Orient
Empresaris espanyols cerquen expandir-se al mercat xinès i, per això, aprenen l’idioma, també la cal·ligrafia, molt més difícil, i la cultura. Essencial, tot, per a unes millors relacions amb Orient. L’Escola Oficial d’Idiomes i la xinesa “Huanyue”, són algunes de les que ofereixen aquests aprenentatges a Palma.
La immersió en la llengua i la cultura són essencials per a unes millors relacions empresarials. Això és el que cerquen alguns dels alumnes de xinès.
A més d’empresaris també hi ha nins, fills de xinesos o de mallorquins que volen que aprenguin la llengua i practicar-la plegats.
És tant l’interès que a l’Escola Oficial d’Idiomes han optat per un taller de cal·ligrafia xinesa i també de japonesa. Tot un art a més de ser l’escriptura.
Entre els alumnes, diferents motivacions, i aprendre els caràcters és una tasca difícil, que requereix paciència i molta mà amb el pinzell.
Cultura mil·lenària, potència econòmica i admiració. Tot això atrau els alumnes que s’hi inicien o que ja fa anys que estudien xinès.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols