Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La majoria d'administracions se sumen a la vaga del 22 de desembre
Molta gent fent cua per entrar i comprar el número que creuen i desitgen sigui el premiat. Un equip d’IB3 Notícies ha pogut comprovar que el que els agrada del sorteig de Nadal és compartir el dècim. La gent, a més, també compra el dècim de feina, el de l’empresa on treballen per si toca.
N’hi ha a més que ens comenten que són fidels a una terminació. D’altres, en canvi, compren el que tria el venedor. Precisament, els venedors asseguren que les vendes estan pujant més que l’any passat i fins i tot que l’any 2020. En alguns casos calculen un increment del 10% respecte a l’any passat.
Tot i l’ambient favorable, els venedors de loteria de les Balears se sumen a la vaga convocada a tot el país. Ho fan per reivindicar que els pugin les comissions dels cècims que venen, en concret del 4% al 6%.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare