Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Vox i el Partit Popular ja han avançat que no hi participaran
 
                        Aprovada la Comissió Política que analitzarà les decisions polítiques adoptades davant els casos d’abusos i explotació sexual a menors tutelats per l’Institut Mallorquí d’Afers Socials. Així ho han aprovat aquest dilluns els grups del Pacte del Consell de Mallorca. L’oposició hi ha votat en contra. Vox i el Partit Popular ja han avançat que no hi participaran. El Pi, ha dit, ho ha d’estudiar. Tots ells reclamen una comissió d’investigació.
D’altra banda, el president de l’IMAS, Javier de Juan, ha comunicat al consell rector que s’ha celebrat aquest dilluns, que la comissió d’experts que va analitzar els casos d’abusos ha costat prop de 30.000 euros. La despesa correspon, segons de Juan, a reunions de feina, redacció de l’informe i les dietes de desplaçament entre els mesos de març i juliol d’enguany.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
