Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els socialistes, que reivindiquen que el projecte es va redactar l'anterior legislatura sota el seu mandat, han acusat el Partit Popular d'haver perdut un any
L’abstenció del partit socialista ha permès l’aprovació inicial de la zona de baixes emissions de Palma. Vox, finalment, hi ha votat en contra i ha deixat l’equip de govern en minoria. Aquesta ordenança, que entrarà en vigor a principis de l’any que ve, pretén reduir la contaminació al centre de la ciutat.
A partir del 1r de gener de 2025 no podran circular pel centre de Palma els vehicles més contaminants: els de benzina matriculats abans del 2002, i els dièsel anteriors al 2006. Serà el primer pas de l’ordenança municipal aprovada, per la mínima, aquest dijous amb els vots a favor només del PP i l’abstenció dels socialistes. Vox, com ja havia anunciat, ha votat en contra dels seus socis.
Un vot compartit amb Unides Podem i Més per Palma, però amb arguments diferents: segons aquestes dues formacions, la zona de baixes emissions és insuficient.
Els socialistes, que reivindiquen que el projecte es va redactar l’anterior legislatura sota el seu mandat, han acusat el Partit Popular d’haver perdut un any. Des de l’equip de govern municipal critiquen que l’oposició voti en contra de la seva pròpia ordenança.
També aquest dijous s’han aprovat les condicions per aplicar a Palma la Llei de Mesures urgents en matèria d’habitatge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen