Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La ministra de Sanitat, Carolina Darias, es mostra contrària a la celebració de manifestacions el 8 de març pel Dia de la dona
El Consell Interterritorial de Salut ha aprovat l’actualització de l’Estratègia del Càncer, que segons ha explicat la ministra de Sanitat, Carolina Darias, no s’havia modificat des de fa 10 anys. A més, també s’elaborarà un estudi per determinar l’impacte de la pandèmia sobre els malalts de càncer.
Darias s’ha referit a l’arribada de vacunes d’AstraZeneca i ha demanat a la farmacèutica que compleixi amb els acords subscrits amb la Unió Europea.
A més, la ministra s’ha mostrat contrària a la celebració de les manifestacions del 8M. La ministra ha afirmat prendre aquesta posició “per coherència amb la petició que estic fent a una crida a la responsabilitat” per continuar amb la cultura de la prevenció. Segons Darias, “la situació epidemiològica del nostre país” faria que no s’entengués que es duguessin a terme actes d’aquest tipus.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703
L'operació militar ha començat de matinada i ha comptat amb mitjans aeris i terrestres