110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
L'immoble acollirà el futur Museu d'Història de la Ciutat
L’Ajuntament de Palma ha aprovat el projecte de rehabilitació de les Torres del Temple. La comissió del Centre Històric ha donat el vistiplau al projecte executiu que permetrà la recuperació arquitectònica d’un edifici d’origen medieval. Les torres protegien la porta interior de l’Almudaina de Gumara.
El despatx d’aquitectes Martínez Lapeña-Torres ha estat l’encarregat de redactar el projecte. Les Torres del Temple estan protegides amb la categoria de Monument i una vegada rehabilitades acolliran el futur Museu d’Història de la Ciutat. Recentment ha hagut de ser apuntalat parcialment a causa del seu avançat estat de deteriorament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores