Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Consell i Ajuntament pretenen amb aquesta construcció acabar amb el perillós encreuament
La solució al problemàtic encreuament de Camp de Mar, a Andratx, comença a veure la llum. Aquesta setmana, el Consell de Mallorca ha aprovat el projecte definitiu per a construir-hi una rotonda, que en uns dies sortirà a licitació.
Un projecte que feia anys que estava encallat. De fet, aquesta mateixa setmana el Ple de l’Ajuntament aprovava una moció -presentada per Ciutadans- per instar el Consell a accelerar-ne les obres. Ara, la solució sembla més propera. Apunten des de l’Ajuntament d’Andratx que els tràmits s’haurien de complir en uns dos mesos, i que pel mes d’octubre ja es podrien començar les obres.
Es tracta d’una reivindicació històrica dels veïnats del municipi, que durant anys han hagut de patir la seva perillositat. Un encreuament en el què, en els darrers 7 anys, s’han produït una trentena d’accidents, amb més de 50 vehicles implicats.
A punt d’acabar ja amb aquest punt negre, ara el dubte que queda és si una rotonda era la solució més adient per aquesta perillosa cruïlla. Un dubte que comparteix també el batle d’Andratx, Toni Mir.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare